Accueil 	 > Publications (archives BCL)
Pages : 1
acte de colloque
FARTOUKH, Michaël, Annie PIOLAT et Lucile CHANQUOY 2012. Emotion and complex tasks: Writing abilities in young graders. . Actes du colloque 22nd Italian Workshop on Neural Networks (WIRN 2012).
article dans une revue (avec comité de lecture)
FARTOUKH, Michaël, Lucile CHANQUOY et Annie PIOLAT 2014. Influence d’une induction émotionnelle sur le ressenti émotionnel et la production orthographique d’enfants de CM1 et de CM2. L’Année Psychologique 114(2), 251-288.
FARTOUKH, Michaël, Lucile CHANQUOY et Annie PIOLAT 2014. Mood induction in children: Effect of the affective valence of a text on phonological working memory. Advances in Cognitive Psychology 10(3), 113-118. Accéder au texte intégral
FARTOUKH, Michaël, Lucile CHANQUOY et Annie PIOLAT 2012. Effects of emotion on writing processes in children. Written Communication 29(4), 391-411.
contribution à un ouvrage collectif
FARTOUKH, Michaël, Lucile CHANQUOY et Annie PIOLAT 2013. Emotion and complex tasks: Writing abilities in young children. . Neural nets and surroundings, édité par Anna ESPOSITO et Sergio SQUARTINI, 357-365. Berlin : Springer Verlag.
Pages : 1